Kaufland kupuje od 50 lokalnych mleczarni

31.08.2021

Doceniając sprawdzoną jakość produktów, bezpośrednie relacje i krótki łańcuch dostaw, firma Kaufland od początku swojej działalności sukcesywnie rozszerza współpracę z regionalnymi producentami. Obecnie w ofercie naszej sieci posiadamy ponad 4000 artykułów regionalnych od blisko 400 dostawców - mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Jedną z kluczowych kategorii stanowią artykuły nabiałowe dostarczane przez blisko 50 regionalnych mleczarni, od których pozyskujemy mleko, śmietany, kefiry, jogurty, maślanki, twarogi, masło, sery oraz inne specjały - zaznacza Maja Szewczyk.

Badania lokalnych rynków

Wskazuje, że jednym z wyróżników sieci Kaufland jest duży wybór produktów, w związku z czym firma aktywnie poszukuje nowych dostawców, którzy są w stanie zaopatrywać sklepy w ulubione produkty z danego regionu. - W tym celu prowadzimy badania lokalnych rynków, pytamy o sugestie klientów, śledzimy prasę fachową a także uczestniczymy w targach i innych wydarzeniach branżowych - mówi dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Regionalny Kaufland

Aby ułatwić nawiązanie kontaktu z firmą, w 2020 r. Kaufland uruchomił także specjalną platformę internetową „Regionalny Kaufland", dzięki której producenci mogą w prosty sposób zgłaszać swoje artykuły, a po pozytywnej weryfikacji wprowadzić je na półki sklepów. - Ze wszystkimi dostawcami współpracujemy na podstawie obustronnie podpisanej umowy handlowej. Priorytetem są dla nas partnerskie relacje, sprawdzona jakość produktów oraz terminowa realizacja dostaw zgodna z zamówieniami - mówi Maja Szewczyk.

(31.8.2021 za Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl)